Ринок відносин
Сучасні відносини стали схожі на ринкову економіку. Наприклад, існують договірні стосунки між хлопцем і дівчиною, тобто партнерство - "ми з тобою зустрічаємося". Є форма власності – «ти мій(моя)». Є ціна - зовнішність, популярність, розум та інша атрибутика. Є і обмеження, наприклад, обмежене спілкування з іншими людьми, в зв'язку з тим, що суб'єкти відносин бояться зради.
"Любовні" відносини - це тимчасові відносини. Відносин може бути одне або багато за один рік. Любов одна-дві за все життя, а у кого-то і ні одної, як би сумно це не відгукувалося. Відносини - це ілюзія любові. Любити можна без відносин, наприклад сумирно, та багато радіють такій позиції. Зустрічаючись з ким-небудь, багато тішать себе тим, що вони з ким-то в відносинах, вважаючи, що між ними щось є, однак у більшості випадків це лише прихильність або вигода будь-якої із сторін, найчастіше інтимна. Всі ці відносини засновані на звичайному партнерстві в цілях задоволення своїх потреб, а потреби, як погода - постійно змінюються. Так само, будь-яка потреба має свою межу насичення, у зв'язку з чим при досягненні цієї межі інтерес до людини стає мінімальним, і це одна з причин чому безліч "пар" розвалюються протягом перших місяців або тижнів. Такі фрази, як "Я з ним(нею) зустрічаюся...", більше схожі на "- Ми поки що разом і він(вона) моя власність". Якщо щось піде не так, і хтось когось да кине - не біда, знайду іншого(-шу). У "любовних" відносинах, або в простолюдді "мутках", великий простір для зрад, тому що здебільшого таких людей мало що пов'язує духовно.
Окремим авангардом мають місце соціальні мережі. З появою соціальних мереж на вулиці знайомитися стало практично неможливо і часом нерозумно. Хлопці не вміють ввічливо знайомитися, а дівчата відповідати на це. Або грубим буде один, або грубою інша, намагаючись показати свій "величавий" характер. Один буде ввічливим, а інша злякається. Багато хто помічав за іншими, як при вигляді когось красивого вони роблять з себе якесь непомірно дивну істоту з підвищеним Его.
На сторінках соціальних мереж розвернувся "ринок відносин". "Сімейний стан" стало більш схожим на друк, тимчасово зв'язує двох партнерів і офіційно показуючи всім оприлюднену інформацію. "В активному пошуку" більше схоже на "продається". Продається не за гроші, а за зовнішню і внутрішню атрибутику: зовнішність, популярність, гроші, по тому, як одягається, що слухає, і т. д. "Зустрічаюся з ...", схоже на "Моя власність ...". Найбільше доставляють дівчата, які "не сплять з тими, з ким не зустрічаються" або з ким у них не записано сімейні відносини, тому що "так роблять тільки повії", але при цьому самі можуть зустрічатися з десятком хлопців за рік і вважати, що вони повіями не є, оскільки у них все правильно і офіційно, і не важливо, що "у січні я була з Колею", "у лютому з Мішею", а "зараз в березні, я з Петром", тому що Коля набрид, а Міша, начебто, мене не любив, а я вся така правильна, і мені потрібна увага і розуміння.
Любові не потрібні статуси, їй не потрібен розголос, вона не вимагає ревного підпорядкування і тужливої уваги.
"Любовні" відносини - це тимчасові відносини. Відносин може бути одне або багато за один рік. Любов одна-дві за все життя, а у кого-то і ні одної, як би сумно це не відгукувалося. Відносини - це ілюзія любові. Любити можна без відносин, наприклад сумирно, та багато радіють такій позиції. Зустрічаючись з ким-небудь, багато тішать себе тим, що вони з ким-то в відносинах, вважаючи, що між ними щось є, однак у більшості випадків це лише прихильність або вигода будь-якої із сторін, найчастіше інтимна. Всі ці відносини засновані на звичайному партнерстві в цілях задоволення своїх потреб, а потреби, як погода - постійно змінюються. Так само, будь-яка потреба має свою межу насичення, у зв'язку з чим при досягненні цієї межі інтерес до людини стає мінімальним, і це одна з причин чому безліч "пар" розвалюються протягом перших місяців або тижнів. Такі фрази, як "Я з ним(нею) зустрічаюся...", більше схожі на "- Ми поки що разом і він(вона) моя власність". Якщо щось піде не так, і хтось когось да кине - не біда, знайду іншого(-шу). У "любовних" відносинах, або в простолюдді "мутках", великий простір для зрад, тому що здебільшого таких людей мало що пов'язує духовно.
Окремим авангардом мають місце соціальні мережі. З появою соціальних мереж на вулиці знайомитися стало практично неможливо і часом нерозумно. Хлопці не вміють ввічливо знайомитися, а дівчата відповідати на це. Або грубим буде один, або грубою інша, намагаючись показати свій "величавий" характер. Один буде ввічливим, а інша злякається. Багато хто помічав за іншими, як при вигляді когось красивого вони роблять з себе якесь непомірно дивну істоту з підвищеним Его.
На сторінках соціальних мереж розвернувся "ринок відносин". "Сімейний стан" стало більш схожим на друк, тимчасово зв'язує двох партнерів і офіційно показуючи всім оприлюднену інформацію. "В активному пошуку" більше схоже на "продається". Продається не за гроші, а за зовнішню і внутрішню атрибутику: зовнішність, популярність, гроші, по тому, як одягається, що слухає, і т. д. "Зустрічаюся з ...", схоже на "Моя власність ...". Найбільше доставляють дівчата, які "не сплять з тими, з ким не зустрічаються" або з ким у них не записано сімейні відносини, тому що "так роблять тільки повії", але при цьому самі можуть зустрічатися з десятком хлопців за рік і вважати, що вони повіями не є, оскільки у них все правильно і офіційно, і не важливо, що "у січні я була з Колею", "у лютому з Мішею", а "зараз в березні, я з Петром", тому що Коля набрид, а Міша, начебто, мене не любив, а я вся така правильна, і мені потрібна увага і розуміння.
Любові не потрібні статуси, їй не потрібен розголос, вона не вимагає ревного підпорядкування і тужливої уваги.
- 9 заповідей виховання дитини. Як виховувати дітей
- ВАСИЛЬ СТЕФАНИК І ПОЛІТИКА
- УКРАЇНСЬКЕ ПИТАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ НАМІСНИКА ГАЛИЧИНИ МІХАЛА БОБЖИНСЬКОГО (1908-1913 рр.)
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам Зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Мы рекомендуем Вам Зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.