Ринок відносин

Сучасні відносини стали схожі на ринкову економіку. Наприклад, існують договірні стосунки між хлопцем і дівчиною, тобто партнерство - "ми з тобою зустрічаємося". Є форма власності – «ти мій(моя)». Є ціна - зовнішність, популярність, розум та інша атрибутика. Є і обмеження, наприклад, обмежене спілкування з іншими людьми, в зв'язку з тим, що суб'єкти відносин бояться зради.

"Любовні" відносини - це тимчасові відносини. Відносин може бути одне або багато за один рік. Любов одна-дві за все життя, а у кого-то і ні одної, як би сумно це не відгукувалося. Відносини - це ілюзія любові. Любити можна без відносин, наприклад сумирно, та багато радіють такій позиції. Зустрічаючись з ким-небудь, багато тішать себе тим, що вони з ким-то в відносинах, вважаючи, що між ними щось є, однак у більшості випадків це лише прихильність або вигода будь-якої із сторін, найчастіше інтимна. Всі ці відносини засновані на звичайному партнерстві в цілях задоволення своїх потреб, а потреби, як погода - постійно змінюються. Так само, будь-яка потреба має свою межу насичення, у зв'язку з чим при досягненні цієї межі інтерес до людини стає мінімальним, і це одна з причин чому безліч "пар" розвалюються протягом перших місяців або тижнів. Такі фрази, як "Я з ним(нею) зустрічаюся...", більше схожі на "- Ми поки що разом і він(вона) моя власність". Якщо щось піде не так, і хтось когось да кине - не біда, знайду іншого(-шу). У "любовних" відносинах, або в простолюдді "мутках", великий простір для зрад, тому що здебільшого таких людей мало що пов'язує духовно.

Окремим авангардом мають місце соціальні мережі. З появою соціальних мереж на вулиці знайомитися стало практично неможливо і часом нерозумно. Хлопці не вміють ввічливо знайомитися, а дівчата відповідати на це. Або грубим буде один, або грубою інша, намагаючись показати свій "величавий" характер. Один буде ввічливим, а інша злякається. Багато хто помічав за іншими, як при вигляді когось красивого вони роблять з себе якесь непомірно дивну істоту з підвищеним Его.

На сторінках соціальних мереж розвернувся "ринок відносин". "Сімейний стан" стало більш схожим на друк, тимчасово зв'язує двох партнерів і офіційно показуючи всім оприлюднену інформацію. "В активному пошуку" більше схоже на "продається". Продається не за гроші, а за зовнішню і внутрішню атрибутику: зовнішність, популярність, гроші, по тому, як одягається, що слухає, і т. д. "Зустрічаюся з ...", схоже на "Моя власність ...". Найбільше доставляють дівчата, які "не сплять з тими, з ким не зустрічаються" або з ким у них не записано сімейні відносини, тому що "так роблять тільки повії", але при цьому самі можуть зустрічатися з десятком хлопців за рік і вважати, що вони повіями не є, оскільки у них все правильно і офіційно, і не важливо, що "у січні я була з Колею", "у лютому з Мішею", а "зараз в березні, я з Петром", тому що Коля набрид, а Міша, начебто, мене не любив, а я вся така правильна, і мені потрібна увага і розуміння.

Любові не потрібні статуси, їй не потрібен розголос, вона не вимагає ревного підпорядкування і тужливої уваги.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам Зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Комментарии:

Добавить
Copyright © 2012-2017 при копіюванні матеріалів посилання на джерело обов'язкове